I love you more than… Valentine Cards

Darcy Valentine_show


I really am passionate about the things I love. Since I’m not easily convinced, the moment I actually like something or someone I know that they are fabulous and I will try to make you join my inner fandom, because it is right. Therefore, saying that I love you more than one of my passions is quite BIG.

Sono davvero appassionata delle cose che amo. Dato che non mi lascio trascinare così facilmente, nel momento in cui mi piace davvero qualcuno o qualcosa so che sono meravigliosi, e cercherò con ogni mezzo di farti unire alla fandom che è dentro di me, perché è cosa buona e giusta. Perciò, dire che ti amo più di una delle mie passioni è qualcosa di grosso.

 

Tea Valentine_show

It is funny.

E’ divertente.

Cash sushi Valentine_show


What would you say, then? Mr. Darcy? Tiger roll? Noam Chomsky (yes, I do have one of them with Chomsky)? I love you more than getting to pick the movie to watch (seriously, this can tear couples apart: how many super-action-movies can you bear)? I love you more than cuddles (is that even possible)? I love you more than a new roll of toilet paper (God bless the one who canges it)? I love you despite the sound you make with your teeth in the mornings when I’m still asleep? Wouldn’t it be funny to make a list of “more than”? I could use it in my vows.

 

E voi che cosa direste? Mr. Darcy? Tiger roll? Noam Chomsky (ebbene sì, ne ho anche uno con Chomsky)? Ti amo più della possibilità di scegliere il film da guardare (no, davvero, è una cosa che può distruggere una coppia: quanti super-film-d’azione può sopportare una persona)? Ti amo più delle coccole (come se fosse possibile)? Ti amo più di un nuovo rotolo di carta igienica (Dio benedica la persona che lo cambia)? Ti amo nonostante il suono che fai con i denti la mattina quando sto ancora dormendo? Non sarebbe divertente fare una lista di “più di”? Magari riciclandola per i voti matrimoniali.

 

More Than Valentine

You will find this super-customizable Valentine here. And my other Valentine’s cards and diy here. Others are coming!

Potete trovare questo San Valentino super-personalizzabile qui. E i miei altri biglietti e diy di San Valentino qui. Altri in arrivo!

Advertisements

One thought on “I love you more than… Valentine Cards

  1. Pingback: Make your own Valentine’s Party Hats | Carta, forbici, gatto

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s